Anne Manner Metsämiesten Säätiön kehityspäälliköksi

maanantaina, 26.08.2019

MMM Anne Manner on nimitetty Metsämiesten Säätiön kehityspäälliköksi. Tehtävä on uusi. Manner tulee vastaamaan Säätiön viestinnästä ja markkinoinnista sekä varainhankinnan kehittämisestä. Työssä on vahva kehittämisen painopiste, myös Säätiön toiminnan vaikuttavuuden ja näkyvyyden osalta. Manner vastaa myös Säätiön ulkoisista tutkimuksista ja selvityksistä sekä stipendeistä ja pienemmistä apurahahankkeista.

Anne Mannerilla on pitkä ja monipuolinen kokemus vaativista viestinnän ja markkinoinnin tehtävistä globaaleissa teollisuusyrityksissä, myös metsäteollisuudessa sekä jo ennestään  metsäalan tuntemus. Hänellä on näyttöjä tuloksekkaista kehitysprojekteista sekä toiminnasta työhyvinvoinnin edistämiseksi. Hänen sydäntään lähellä ovat työtyytyväisyys, ihmisten motivointi ja vastuullinen toiminta.

Manner siirtyy Säätiölle Wärtsilä Oyj:stä, jossa hän on viestintäpäällikkönä vastannut viimeksi globaaleista, koko konsernia koskevista viestintähankkeista liittyen henkilöstöön, laatuun, turvallisuuteen sekä kestävään kehitykseen. Hän on myös toiminut viestintäpäällikkönä kemianteollisuudessa Dynealla sekä Markkinointi Viherjuurella johtavana viestintäkonsulttina. Hänen aiempia työnantajiaan ovat mm. Hartwall, Enso Timber, Helsingin yliopiston metsäekonomian laitos, Nokia Telecommunications, MTV3 ja Vapo Timber.

”Olen erittäin tyytyväinen, että saimme vahvaa viestinnän kokemusta Säätiön ja sen toiminnan kehittämiseen. Voimme jatkossa vielä paremmin edistää metsäalaa sekä alalla toimivien ihmisten hyvinvointia Suomessa”, toteaa Säätiön toimitusjohtaja Ilari Pirttilä.

Anne Manner aloittaa tehtävässään 26.8.2019 ja hän raportoi Säätiön toimitusjohtajalle.

Metsämiesten Säätiö on 1948 perustettu yleishyödyllinen säätiö, jonka tehtävänä on metsäalan kehittäminen sekä alalla toimivien ihmisten hyvinvoinnin edistäminen. Säätiö jakaa vuosittain oman sijoitustoimintansa tuottoa alalle 1,6 milj. euroa tavoitteellisin apurahoin ja stipendein. Stipendit on suunnattu metsäalan opinnoista valmistuville nuorille sekä työyhteisöjen hyville tyypeille.

Lisätietoja:

Metsämiesten Säätiön toimitusjohtaja Ilari Pirttilä, puh. 050 598 9920
Anne Manner, puh. 050 565 1553

Tilaa Metsämiesten Säätiön uutiskirje
Kerromme uutiskirjeessä 6 -10 kertaa vuodessa apuraha- ja stipendiasioista sekä työstämme metsäalan ja sen ammattilaisten hyväksi.
Voit tilata uutiskirjeen antamalla sähköpostiosoitteesi meille:

Ole hyvä, anna kaikki pyydetyt tiedot.