radiokanavilla kiitoksia metsäammattilaisille ja metsänomistajille
Metsämiesten Säätiön organisoima metsäalan radiomainossarja on kuulunut kaupallisilla kanavilla ja jatkuu viikon tauon jälkeen vielä kaksi viikkoa. Metsäalan mainoksissa kiitetään metsäalan ammattilaisia ja metsänomistajia hyvästä työstä Suomen metsissä. Kampanja tavoittaa noin 75 prosenttia yli 25-vuotiaista kuulijoista. Mukana ovat Säätiön kumppaneina Koneyrittäjät, METO - Metsäalan Asiantuntijat, METO - Metsäalan yrittäjät, Metsä Group, Metsäkoulutus ry, Metsänhoitoyhdistykset, Sahateollisuus ry, Stora Enso, Teollisuusliitto ja UPM. Jatko syksylle on suunnittelussa, jos kiinnostuit, ota yhteyttä Metsämiesten Säätiön kehityspäällikkö Veikko Iittaiseen. Voit kuunnella radiomainokset Lue lisää -linkin jutusta.
Lue lisää > |