Ilpo Tikkaselle Suomen Metsäyhdistyksen kultainen ansiomerkki

torstaina, 09.11.2017

Suomen Metsäyhdistyksen hallitus on myöntänyt Metsämiesten Säätiön hallituksen puheenjohtaja, metsäneuvos Ilpo Tikkaselle kultaisen ansiomerkin. Kultainen ansiomerkki on Metsäyhdistyksen korkein huomionosoitus.

Ilpo Tikkanen on tehnyt ansiokkaan ja laaja-alaisen työn metsäekonomian ja –politiikan tutkijana ja yliopisto-opettajana sekä kansainvälisten verkostojen rakentajana niin tiedeyhteisöjen sisällä kuin myös tutkijoiden ja politiikantekijöiden välillä. Hänet tunnetaan erityisesti metsäpolitiikan vaikutusten analysoinnin ja evaluoinnin uranuurtajana ja tämän alan uuden tutkija- ja asiantuntijapolven kasvattajana. Hänen riippumatonta metsäpolitiikan asiantuntemustaan ovat hyödyntäneet Suomen metsäsektorin keskeiset organisaatiot ja globaalisti Metsäntutkimusjärjestöjen kansainvälinen liitto (IUFRO), Maailmanpankki sekä Euroopan metsäinstituutti (EFI).

Ansiomerkki luovutettiin tänään valtakunnallisten Metsäpäivien avajaisissa Helsingissä.

Lisätietoja:

Suomen Metsäyhdistyksen toiminnanjohtaja Anders Portin, puh. 040 58 66 179

Metsämiesten Säätiön toimitusjohtaja Ilari Pirttilä, puh. 050 598 9920

Tilaa Metsämiesten Säätiön uutiskirje
Kerromme uutiskirjeessä 6 -10 kertaa vuodessa apuraha- ja stipendiasioista sekä työstämme metsäalan ja sen ammattilaisten hyväksi.
Voit tilata uutiskirjeen antamalla sähköpostiosoitteesi meille:

Ole hyvä, anna kaikki pyydetyt tiedot.